به گزارش
پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سایتهای فروش محصولات یکی از دستاوردهای مثبت عصر ارتباطات برای دنیای
مسئولان کشورکه برای تحقق سیاست جوانی جمعیت و فرزند آوری تلاش میکنند، کجای این چرخه هستند؟ صرف نظر از هزینه مسکن و ازدواج، چطور میشود محصولات مخصوص کودکان گران تر از قیمت درب مغازه در این وضعیت تورم موجود به فروش برسد و انتظار داشت مردم رغبت به فرزند آوری داشته باشند؟
امروزی است که فرصت خرید را برای تمام افراد کره زمین در کمترین زمان فراهم می کند، اما گاهی همین دستاورد خوب با اعمال سیاست هایی از سمت صاحبان آنها عاملی برای افزایش تورم در جامعه میشود.
طبق مشاهدات میدانی خبرنگار خطوط، دو محصول در یکی از معتبرترین سایتهای فروش ایرانی با اختلاف قیمتی بین 200 تا 900 هزار تومان نسبت به بازار دیده می شود.
دو محصول صندلی غذا و صندلی ماشین کودک به ترتیب با قیمت 2/340/000 و 2/900/000 تومان قیمت گذاری شده که همین محصولات از مغازهداران در بازاری که بورس فروش لوازم کودک در تهران است ارزان تر خریداری شده است.
همانطور که تصاویر فاکتورها مشاهده میفرمایید، صندلی غذای کودک به مبلغ 2/100/000 تومان و صندلی ماشین به قیمت 2/000/000 تومان خریداری شده که می شود گفت تقریبا اختلاف قیمتی 800/000 تومانی دارد. ضمنا این را هم باید در نظر بگیریم که مغازه دار اجاره و هزینه جاری هم دارد.
مسئولان کشور کجای این چرخه هستند؟
حالا این سوالات پیش می آید که چرا این اتفاق رخ می دهد؟ آیا این سایت نظارتی ندارد؟ آیا فروشندگان با هر قیمتی که بخواهند می توانند محصول خود را در این سایت بفروشند؟ آیا در وضعیت تورم فعلی سایتهای فروش نباید جانب انصاف را رعایت کنند تا محصولات با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان برسد؟
نکته بعدی اینجاست که مسئولان کشورکه برای تحقق سیاست جوانی جمعیت و فرزند آوری تلاش میکنند، کجای این چرخه هستند؟ صرف نظر از هزینه مسکن و ازدواج، چطور میشود محصولات مخصوص کودکان گران تر از قیمت درب مغازه در این وضعیت تورم موجود به فروش برسد و انتظار داشت مردم رغبت به فرزند آوری داشته باشند؟
در پایان باید گفت زمانی که یک محصول آنقدر تفاوت قیمت دارد و بدون نظارت به فروش می رسد انتظار مهار تورم از مسئولان کمی انتظار نابجاست.
پایگاه خبری تحلیلی خطوط آماده دریافت جوابیه سایت مورد نظر میباشد.